☷ ❰Suport | Doxal.ro➧ | Log in proprietari➧ |
Bibliotecă de cunoștințe
Doxal Suport Proprietari > Doxal Suport > Bibliotecă de cunoștințe

NU dam curs solicitarilor telefonice

Soluție

Dupa cum stiti pentru a raspunde unui apel telefonic cu neclaritati avute despre serviciile prestate in cadrul asociatiei Dvs. colegii Doxal au nevoie de timp pentru verificari. De aceea punem GRATUIT la dispozitia asociatiei de proprietari sectiunea de SUPORT in care in mai putin de 2 minute puteti inregistra un tichet.

Relatia cu Partenerii se tine DOAR prin site-ul de suport (exclus Presedinte sau Administrator cu care suntem in permanent contact)

Pretul serviciilor prestate nu include servicii de call center sau contact 24/7 cu Proprietarii.
Pretul serviciilor prestate include activitate de intocmire liste si dosar contabil.

Nu putem raspunde telefonic la diferite probleme sau nelamuriri contabile avute. Datorita faptului ca acestea necesita un timp mai ridicat pentru verificari NE ASUMAM DREPTUL de a nu raspunde telefonic diferitelor solicitari contabile.

Contestatiile se transmit prin hartie scrisa semnata de catre Presedinte si vor avea curs de raspuns conform legii.

Va multumim pentru intelegere!

 
A fost acest articol folositor? da / nu
Articole asociate Unde se afla Doxal?
Program
Detaliile articolului
ID-ul articolului: 9
Categorie: DE INTERES GENERAL
Vizualizări: 31
Evaluare (Voturi): Articol evaluat 5.0/5.0 (1)

 
« Inapoi

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid