logo-suport Doxal.ro➧ | Log in proprietari
Bibliotecă de cunoștințe
Doxal, contabilul blocului tau > [ contabilitate@doxal.ro ] > Bibliotecă de cunoștințe

NU dăm curs solicitărilor telefonice

Soluție
Relația cu Partenerii se ține DOAR prin site-ul de suport (exclus Președinte sau Administrator cu care suntem în permanent contact)

 

            *Pentru acces la avizierul electronic al blocului, neclarități sau informații despre activitatea prestată vă rugăm să accesați  //suport.doxal.ro  [alegeți secțiunea dorită, completați informațiile necesare și apoi detaliați] SAU cereți încasatorului modelul de document care vă permite completarea doleanțelor Dvs.

 

Dupa cum stiți pentru a răspunde unui apel telefonic cu neclarități avute despre serviciile prestate în cadrul asociației Dvs. colegii Doxal au nevoie de timp pentru verificări.
Ne asumăm dreptul de a nu purta “lămuriri” telefonice. Nu dorim să transmitem informații eronate, telefonic.

 

Preferăm forma scrisa pentru a argumenta în cunoștință de cauză situațiile avute și a evita crearea altor discuții inutile și situații neplăcute.

 

La nelămuririle avute, transmise electronic veți primi răspuns în cel mai scurt timp dar nu mai mult de 30 zile, conform legii. Răspunsurile Doxal (cele care se redactează pentru solicitările venite în scris, pe hârtie) se transmit în dosarul contabil care ajunge la asociație.

 

Prestarea serviciului poate cuprinde încasare numerar, întocmire liste și dosar contabil care SE VERIFICĂ și VALIDEAZĂ cu semnătura cenzorului. Arhiva (dosarele contabile) se poate vizualiza electronic (accesul la arhiva electronica este 24/7) sau fizic cu acordul Asociației (cerere în scris către Președinte).

 

Conform legii, proprietarii au dreptul oricând la o altă opinie (în baza unei expertize de specialitate care să verifice întocmirea corectă a documentelor contabile).

Vă mulțumim pentru înțelegere!

 
A fost acest articol folositor? da / nu
Articole asociate Unde se află Doxal?
Cu ce te putem ajuta astăzi?
Detaliile articolului
ID-ul articolului: 9
Categorie: DE INTERES GENERAL
Vizualizări: 207
Evaluare (Voturi): Articol evaluat 5.0/5.0 (6)

 
« Inapoi

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies