logo-suport Doxal.ro➧ | Log in proprietari
Bibliotecă de cunoștințe
Doxal, contabilul blocului tau > [ contabilitate@doxal.ro ] > Bibliotecă de cunoștințe

NU dam curs solicitarilor telefonice

Soluție
Relatia cu Partenerii se tine DOAR prin site-ul de suport (exclus Presedinte sau Administrator cu care suntem in permanent contact)

 

*Pentru acces la avizierul electronic al blocului, neclaritati sau informatii despre activitatea prestata va rugam sa accesati  //suport.doxal.ro  [alegeti sectiunea dorita, completati informatiile necesare si apoi detaliati] SAU cereti incasatorului modelul de document care va permite completarea doleantelor Dvs.

 

Dupa cum stiti pentru a raspunde unui apel telefonic cu neclaritati avute despre serviciile prestate in cadrul asociatiei Dvs. colegii Doxal au nevoie de timp pentru verificari.
Ne asumam dreptul de a nu purta “lamuriri” telefonice. Nu dorim sa transmitem informatii eronate, telefonic.

 

Preferam forma scrisa pentru a argumenta in cunostinta de cauza situatiile avute si a evita crearea altor discutii inutile si situatii neplacute.

 

La nelamuririle avute, transmise electronic veti primi raspuns in cel mai scurt timp dar nu mai mult de 30 zile, conform legii. Raspunsurile Doxal (cele care se redacteaza pentru solicitarile venite in scris, pe hartie) se transmit in dosarul contabil care ajunge la asociatie.

 

Prestarea serviciului poate cuprinde incasare numerar, intocmire liste si dosar contabil care SE VERIFICA si VALIDEAZA cu semnatura cenzorului. Arhiva (dosarele contabile) se poate vizualiza electronic (accesul la arhiva electronica este 24/7) sau fizic cu acordul Asociatiei (cerere in scris catre Presedinte).

 

Conform legii, proprietarii au dreptul oricand la o alta opinie (in baza unei expertize de specialitate care sa verifice intocmirea corecta a documentelor contabile).

Va multumim pentru intelegere!

 
A fost acest articol folositor? da / nu
Articole asociate Unde se afla Doxal?
Cu ce te putem ajuta astazi?
Detaliile articolului
ID-ul articolului: 9
Categorie: DE INTERES GENERAL
Vizualizări: 187
Evaluare (Voturi): Articol evaluat 5.0/5.0 (4)

 
« Inapoi

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies